Dead by Daylight: Five Nights at Freddy's
Oletko ensi kertaa usvassa? Ei kannata olla yhtään huolissaan. Onhan animatroninen maskotti Springtrap toki syöksymässä sinua kohti veitsi kädessä, mutta jos kuolet, palaat takaisin ja voit pelata kaiken uudelleen! Dead by Daylight: Five Nights at Freddy’s tuo usvaan uutena tappajana animatronisen Springtrapin, jonka nerokkuus on erottamaton osa sen julmuutta. Tämän lisäosan ostaminen avaa myös eksklusiivisen Stack of Pizzas ‑merkin ja Vent Crawl ‑bannerin.