Dead by Daylight: Dungeons & Dragons Windows
Kuuntele kuiskauksia pimeydestä tarkkaan, sillä silmällä pitämäsi salat ovat nyt viimein ulottuvillasi. On viimeinkin aika avata inhan pimeyden kirja. Dead by Daylight: Dungeons & Dragons tuo usvaan tappajaksi fantasiamaailman kauhun Vecnan sekä kaksi uutta selviytyjää: Aestri Yazarin ja Baermar Urazin (yhden hahmon kaksi pelimuotoa). Uusi Forgotten Ruins ‑kartta on kaikkien pelaajien käytettävissä. Lisäosan ostaminen avaa kolme eksklusiivista kosmeettista esinettä: Aestrin kullatun haltialiivin, Baermarin kullatun koruommelpaidan ja Vecnan Blade of Mayhem ‑miekan. Oletko astumassa usvaan ensimmäistä kertaa? Tutustu silloin Dead by Daylight: Dungeons & Dragons Editioniin, joka sisältää peruspelin lisäksi Dungeons and Dragons ‑lisäluvun ja kaksi Dungeons & Dragons ‑asua: Baermarin Roadside Ambushin ja Vecnan Whispered Onen.