Dead by Daylight: Chucky ‑lisäluku
Tapaa paras kaverisi loppuun asti. Dead by Daylight: Chucky lisää sumun joukkoon uudeksi tappajaksi legendaarisen kauhuikonin: Good Guy Chuckyn. Tämän lisäosan ostaminen avaa eksklusiiviseksi onnenhelyksi Good Guys ‑laatikon. Haluatko leikkiä? Chucky on tullut sumuun terrorisoimaan selviytyjiä riemukkaalla tappomielellään ja tunnusomaisen taidokkaalla kielenkäytöllään. Pistä Good Guy pakettiin ennen kuin se hoitaa sinut arkkuun.