Dead by Daylight: Castlevania Windows
Niin saapuu tuo itse lihaksi tullut yö, kirottuna ja nälkäisenä. Dead by Daylight: Castlevania tuo usvaan Dracula ja Trevor Belmont. Tämän lisäosan ostaminen avaa ainutkertaisen Vampire Killer ‑onnenhelyn. Tappava kuin susi. Nopea kuin lepakko. Astu goottikauhun ilmentymän, itsensä pimeyden herra Dracula saappaisiin ja käytä hänen metsän synkimpien asukkaiden voimia kuvastavia kykyjään. Tätä pahuutta vastaan asettuu Trevor Belmont, jälleen kerran kutsuttuna kohtaamaan verivihollisensa langettama synkkä varjo.