DayZ Cool Edition
DayZ Cool Edition -paketti on nyt saatavilla Xbox-konsolille. Livonia-kartan sisältävän DayZ:n sekä juuri julkaistun DayZ Frostlinen myötä tarjolla on runsaasti uusia ja vaarallisia maita tutkittavaksi sekä löydettäväksi. Livonian vaikeakulkuisella 163 km2:n kartalla pelaajat saavat kokea DayZ:n uudelleen peruspelistä poikkeavassa upouudessa ympäristössä. Pelaajien täytyy laittaa kykynsä koetukselle ja uskaltautua tuntemattomille maille nähdäkseen, kuinka kauan he kestävät tässä entistäkin vaarallisemmassa maailmassa. Sitten on vielä DayZ Frostline, jossa on DayZ:n kolmas ja uusin virallinen kartta: Sakhal. Matkusta jäiselle 83 km2:n kokoiselle vulkaaniselle saaristoalueelle, josta löytyy tuulisia huippuja, lumisia metsiä, sekasotkuisia asutuksia, laajoja jääkenttiä sekä valtava laivastotukikohta. Ruokaa löytyy niukasti ja silloinkin useimmiten jäätyneenä. Sinun täytyy selviytyä metsästämällä ja kalastamalla. Alueen vulkaaninen luonto tarjoaa lukuisia haasteita, joista saastuminen ei ole vähäisimpiä. Valmistaudu mukaansatempaavaan seikkailuun, jossa luonto on yhtä suuri vihollinen kuin tartunnan saaneet ja epätoivoiset selviytyjät.