Games on Demand - version tukemat kielet ovat englanti, espanja, italia, ranska, saksa.Dark Souls on toimintaroolipeli, joka sijoittuu rikkaaseen ja tummanpuhuvaan fantasiamaailmaan. Jännitystä aiheuttavat luolastot, taistelut hirveitä vihollisia vastaan ja mullistavat verkkopeliominaisuudet tekevät tästä todella ainutlaatuisen roolipelikokemuksen. Dark Souls tekee luolastojen tutkimisesta helpompaa saumattomalla maailmalla, luoden samalla joustavamman pelikokemuksen.