Dakar Desert Rally - Legends Pack
Sisältää kaksi eksklusiivista pelinsisäistä Dakar-autoa, jotka kiidättävät sinut vanhoihin hyviin aikoihin: Jan De Royn DAF 95 X1 TurboTwin ja Ari Vatasen Peugeot 405 Turbo 16 tekivät autourheiluhistoriaa vuonna 1988, ja nyt voit omistaa ne molemmat.