Dagger Froggy
Pidä sankarillinen sammakkoeläimesi hengissä ja torju armottomat viholliset ase- ja loitsuparannusten voimin. Onko sankari siis sammakko? Kyllä vain! Ylhäältä alas kuvatussa Dagger Froggy -toimintapelissä astut pelottoman pikselityyliin kuvatun sammakkoeläimen roolin ja yrität torjua sinua saaliikseen halajavia otuksia. Taistelet pahiksia vastaan nurmikentillä, karmivilla hautuumailla, aavikoilla ja muilla areenoilla. Kerää kukistamistasi vihulaisista kolikoita ja osta niillä pysyviä parannuksia sammakollesi. Valitse parannukset strategisesti. Kolikoilla voit avata käyttöösi jopa 15 sammakkoa, joilla on yksilöllisiä varusteita ja aseita. Nopeuta liikettä, tehosta aseiden voimaa ja hyödynnä muut parannukset. Kun ansaitset pysyviä parannuksia, saataville avautuu uusia haastavia tasoja. Läpäisetkö ne kaikki?