D-topia
Tässä leppoisassa pulmaseikkailussa astutaan D-topian maailmaan. D-topiassa tekoäly ohjaa elämää onnellisuuden maksimoimiseksi. Sinä olet uusin Fasilitaattori, ja tehtäväsi on ratkoa pulmia, jotta D-topian asukkaat ovat onnellisia, eikä laitoksen toiminta häiriinny.