CybeRage: Definitive Edition
Phy lähtee salaiselle tehtävälle hylätylle planeetalle, jonka on vallannut vihamielinen yhdysäly. Kumppaninsa Lizzin ja kenraali Eralin tuella hän sukeltaa infektion syövereihin ja paljastaa sen synkän alkuperän. Auta häntä löytämään pesän sydän ja lopettamaan tämä yhä kasvava uhka. Tapa laumoittain iljettäviä ötököitä ja käytä keräämääsi kokemusta vahvistaaksesi aseistustasi ja kehoasi kyberneettisillä parannuksilla. Pesä sopeutuu ja lähettää voimakkaampia vihollisia tiel­lesi. Ammu ne alas drooniarmeijallasi tai silvo ne miekallasi ja estä yhdysälyä vahvistumasta! Ominaisuudet: - Koukuttava tarina: Saata Phy taistelussa pesää vastaan - Sivujuonet: Tutki 3 uutta metrolinjaa ja ainutlaatuisia kohteita - Uppouttava maailma: 34 käsintehtyä cyberpunk‑tasoa - Huipputekninen arsenaali: 13 hävittäjädroonia kehitettäväksi - Lähitaisteluaseet: 8 voimakasta miekkaa ainutlaatuisilla kyvyillä - Rogue‑lite eteneminen: Pysyvät avattavat augmentit - Sopimukset: Suorita tehtäviä ansaitaksesi krediittejä Autatko Phyä kukistamaan pesän?