Cyber Tank Pink (Windows)
"Cyber ​​Tank Pink" on haastava pulmapeli, joka lisää erilaisia ​​mekaniikkoja Sokoban-genren päälle: - Laukausten heijastukset; - Tuhottava jää; - Murtuvat lattiat; - Viholliset, joita voi liikuttaa; - Vesi, jonka läpi voi laittaa palikoita; - Teleportit; - Kuljettimet; - Keräilybonukset; - Ja niin edelleen!