Cup Heroes - Scribe’s Cache
Cup Heroes - Scribe’s Cache sisältää: - 50 aseen piirustusta - 50 sormuksen piirustusta - 50 käsineen piirustusta - 50 kypärän piirustusta - 50 haarniskan piirustusta - 50 saappaiden piirustusta Rakenna entistä vahvempia sankareita, kohtaa kovempia vihollisia ja jatka täydellisen kokoonpanosi hiomista.