Cup Heroes - Hero’s Path
Cup Heroes - Hero’s Path sisältää: - 800 kolikkoa - 500 timanttia - 20 eeppistä avainta - 800 sankaripolettia Vahvista sankareitasi, avaa ainutlaatuisia bonuksia ja saavuta uusia huippuja jokaisella päivityksellä.