Cup Heroes - Champion’s Path
Cup Heroes - Champion’s Path sisältää: - 1600 kolikkoa - 1000 timanttia - 30 eeppistä avainta - 1600 sankaripolettia Vahvista sankareitasi, avaa ainutlaatuisia bonuksia ja saavuta uusia huippuja jokaisella päivityksellä.