Crowns Tier 5
Puzzle Quest 3 -pelissä on monia tarjouksia, joiden ostaminen vaatii kruunuja. Kruunut ovat pelinsisäinen premium-valuutta, jolla voi ostaa varusteita, kosmeettisia esineitä, resursseja ja muuta avuksi matkallasi! Tämä paketti sisältää 3 000 kruunua käytettäväksi Puzzle Quest 3:ssa. Kun tämän ladattavan sisällön ostaa ensimmäistä kertaa, saa tuplamäärän kruunuja!