Crossout — Spirit Reader
– Ainutkertainen ”Spirit reader”-panssariajoneuvo; – Kevyt “Manitou”-ohjaamo; – Ase: ”Nagual”-suurikaliiperinen revolveri (2 kpl); – Liikevarusteet: ”Shiv”- ja ”Shiv ST” -pyörät (2 kpl kukin); – Laitteisto: ”Averter”-puolustusmoduuli, ”Harmonizer”-hajontavakautin, ”Razorback”-moottori, ”KA-1 Discharger” -lataustehostin, ”FG Aggregator” -generaattori, ”Ammo reserve” -ammuksia; – ”Isi White Bone” -potretti; – Maalipurkki: ”Steel coating”; – Koristeita: ”Halogen headlamp left” ja ”Halogen headlamp right”; – 1 500 pelikolikkoa; – Kokoelma rakenneosia; – Osien enimmäisraja nyt 70. ”Henget kertoivat minulle, että elämä ja kuolema kulkevat käsi kädessä, eikä kumpaakaan voi olla ilman kumppaniaan, ja että vain itseään koettelemalla voi muuttua yhä vahvemmaksi. Mutta mitä enemmän karaisee itseään päästäkseen henkien tasolle, sitä suuremmaksi nälkä kasvaa.” Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 70:een. Huomio! Varastoon kertyneiden osien enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.