Crossout — Speed demon
– Ainutkertainen ”Speed demon”-panssariajoneuvo – Uusi ase: Tornitykki ”Raijin” – Uusi ”Beacon 11”-ohjaamo – ”Yoshida” -potretti – ”Hermit”-liikevaruste (4 osaa) – Laitteisto: ”Expanded ammo pack”, ”KA-2 Flywheel”, ”Dun horse”, ”Ampere”, ”Chameleon” ja ”Iris” – Maalipurkki – 1 500 pelikolikkoa – Varhainen käyttöoikeus uusiin rakenneosiin – Osien enimmäisraja nyt 75. Yoshida on ollut useasti osallisena pahoissa onnettomuuksissa. Mutta edes niistä pahimmat eivät ole saaneet häntä hylkäämään autoaan, vaan joka kerta hän on rakentanut sen uusiksi pala palalta. Olihan hän joskus yksi Sinto Cityn parhaista kuskeista. Hän uskoi, etteivät legendat koskaan kuole, he vain syntyvät uudelleen entistä voimakkaampina. Tämän paketin sisältämä ainutkertainen panssaroitu ajoneuvo on tasapainoinen yhdistelmä aseistusta, panssarointia ja nopeutta. Voit lisätä ajoneuvon autotalliin seuraavasti: avaa pelin käynnistämisen jälkeen piirustusvalikko (B-painike), siirry Packs-välilehdelle, valitse haluamasi panssaroitu ajoneuvo ja napsauta Assemble-painiketta. Kun ostat tämän paketin, ajoneuvojen luomiseen käytettävien osien enimmäismäärä kasvaa 75:een. Huomio! Varastoon kertyneiden osien enimmäismäärän ylittyminen on mahdollista tietyissä olosuhteissa. Paketin ostamalla saat myös ennakkoon useita rakenneosia. Jotkin osat ovat ainutkertaisia, joten niitä voi olla vain yksi. Maalipurkkien avulla saat ajoneuvosi erottumaan joukosta. Kolikot – Kolikot ovat pelinsisäistä valuuttaa, jonka avulla voi ostaa panssaroitujen ajoneuvojen osia muilta eloonjääneiltä sekä vuokrata verstaita osien valmistamista varten. Huomio! Jos ostat useita paketteja, hankkimasi kolikot lasketaan yhteen.