CrossCode: Manlea Skin
Vuosien epävarmuuden jälkeen vitsistä on vihdoin tullut totta. Manlea on olemassa. Manlea on mahtava. Manlea on voimakas. Ja Manlea on vihdoin pelattavissa CrossWorldsissa. Ole vahva, ole lihaksikas. Olemme kuulleet teitä. Olette toivoneet miespuolista hahmoa kuvitteelliseen MMORPG-kokemukseen, urhoollista ja miehekästä sankaria pelastamaan maailman. Ole miehekkäämpi. Ole Manlea. Okei, nyt kaikki vitsit on käytetty. Varoitus: Osta lisäsisältö omalla vastuullasi. Se ei muuta pelattavuutta. Se vain lisää Manlea-skinin peliin. Siinä kaikki. Se voi saada sinut tuntemaan itsesi miehekkääksi. Tai sitten ei. Jos ostat sisällön, voit syyttää vain itseäsi. Se ei muuta pelattavuutta tai dialogeja.