Crosak
Pidätkö tasohyppelystä, tutkimisesta ja putkista... tai siis, muovailuvahasta?! Putkia ei ehkä ole, mutta meillä on 64 syytä liittyä Crosakin seikkailuun! 1. Muutu luolamieheksi ja pompi monigravitaatiomaailmassa, joka on tehty muovailuvahasta – kuusi vapaasti tutkittavaa maailmaa täynnä salaisuuksia sekä kolme erikoismaailmaa, joissa riittää galaksin ihmeitä. 2. Kutsu ystäväsi mukaan ja pelaa Crosakin ja Enan kanssa yksin tai kaksin – voit vaihtaa milloin vain! 3. Kohtaa hullut viholliset jurakaudelta: lihansyöjäkasveja, karate-dinot ja oudot Kobi-olennot! 4. Käytä erilaisia power-uppeja selättääksesi haasteet: antigravitaatiosulka, kivikypärä ja tulinuija vain muutamia mainitakseni. 64. Älä unohda päätehtävää! Pelasta 60 luolamiestä Routine Villagesta, jotka paha velho Double G on kaapannut! 60 tehtävää, joissa on kilpa-ajoja, lentoa pterosauruksella, minipelejä, vapaapudotusta, T-Rex-kyytejä ja paljon muuta! Älä mieti liikaa – käännä maailmasi ympäri Crosakin kanssa!