Cricket 22 The Nets Challenge
Ota esimakua Cricket 22 -pelistä yksinoikeudella! Ennakkotilausbonuksena pääset kokeilemaan pelin uusia lyönti- ja syöttöominaisuuksia ennakkoon. Ota tuntumaa ennennäkemättömästä tarkkuudesta ja autenttisuudesta, jonka koet sekä pallolla että mailalla. - Kokeile sekä lyömistä että syöttämistä ensimmäisten joukossa! Cricket 22 Nets Trainingissa pääset ikoniselle MCG-areenalle nauttimaan täydestä krikettiverkkokokemuksesta. Testaa taitosi ja lyö kierresyöttöjä tai harjoittele pomppusyöttöjä, yorker-syöttöjä ja hämäyssyöttöjä. - Online-pistetilastot Pelaa lyöntiminipeliä pisteistä ja nappaa aikainen Cricket 22 -voitto sijoittumalla maailmanlaajuiseen pistetilastoon. Tavoittele viikon kärkisijoja ennen pelin täysversion julkaisua ja vertaile ennätyksiäsi ystäviesi tuloksiin erillisen ystäväpistetilaston kautta.