Creature Slaughterdome
Astu Creature Slaughterdomeen ja kohtaa koko Pandoran pahimmat hirviöt. Vaivannäkösi ei ole turhaa. Hanki kokemusta ja varusteita tuotavaksi takaisin pääpeliin. Kestä taistelu ja saat useita palkintoja, mukaan lukien Moxxi's Rocket Launcherin.