Cosmos Bit
Pelaa sankarillisena avaruussoturina Stella Mironovana ja tutki maailmaa, joka on täynnä jännitystä ja vaaroja. Cosmos Bitissä elät uudelleen 8-bittisen ajan viehätystä pelissä, joka ammentaa inspiraatiota klassisista tasohyppelyseikkailuista 1980- ja 1990-luvuilta. Matkan aikana näet erilaisia maisemia, taistelet moninaisia hirviöitä vastaan, kohtaat ajatukset solmuun vetäviä haasteita ja kohtaat myös pelottavia päävihollisia! Pystytkö keräämään mineraaleja jokaisella tasolla kasvattaaksesi voimiasi entisestään? Haaste on suuri muttei mahdoton, ja pelistä voivat nauttia niin lajin veteraanit kuin sen uudetkin pelaajat! Ominaisuudet * Kunnianosoitus Metroidvania-tyylilajille! * Retrohenkistä pelaamista pikselitaidetyylillä maustettuna! * Korkealaatuinen Synth Wave -ääniraita, jonka on säveltänyt Jake D. Bind!