Control Ultimate Edition
Control Ultimate Edition sisältää pääpelin ja kaikki aiemmin julkaistut laajennukset (”The Foundation” ja ”AWE”) yhdessä edullisessa paketissa. Turmeleva olemus on tunkeutunut Federal Bureau of Controliin… Vain sinä pystyt pysäyttämään sen. Maailman on nyt aseesi eeppisessä taistossa, jonka tavoitteena on tuhota pahaenteinen vihollinen syvissä ja odottamattomissa ympäristöissä. Hallinta on epäonnistunut, ihmiskunta on vaarassa. Saatko tilanteen hallintaasi? Yli 80 palkintoa voittanut Control on hämmästyttävän näyttävä kolmannen persoonan seikkailupeli, joka pitää sinut jännityksessä koko pelin. Avoimia ympäristöjä ja maineikkaan Remedy Entertainmentin tunnettua maailmanrakennusta ja tarinankerrontaa yhdistävä Control esittelee kattavan ja äärimmäisen palkitsevan pelikokemuksen. Tärkeimmät ominaisuudet Ratkaise mysteerit. Selviydytkö viraston synkistä salaisuuksista? Paljasta eeppinen, yliluonnollinen kamppailu, joka on täynnä odottamattomia hahmoja ja kummallisia tapahtumia, kun etsit kadonnutta veljeäsi ja selvität totuutta, joka toi sinut paikalle. Kaikki toimii aseenasi. Tee tuhoa muuttuvalla aseistuksella ja telekineettisillä voimilla. Löydä uusia tapoja tuhota vihollisiasi, kun muutat voimakkailla kyvyilläsi kaiken ympärilläsi olevan tappavaksi aseeksi. Tutki salaista maailmaa. Sukella salaperäisen valtionviraston pahaenteisiin syvyyksiin. Tutki viraston muuttuvaa ympäristöä ja huomaa, että kaikki ei ole sitä, miltä päälle päin näyttää… Taistele hallinnasta. Taistele heltymätöntä vihollista vastaan jännittävissä tehtävissä ja haastavissa pomotaisteluissa ja kerää voimakkaita päivityksiä, joilla voit mukauttaa aseitasi ja käyttää kaikkia kykyjäsi.