Construction Simulator - Spaceport Expansion
Oletko joskus haaveillut maailmankaikkeuden tutkimisesta? Lisää siinä tapauksessa Construction Simulator -peliisi Spaceport Expansion -laajennus! Tämä DLC-sisältöpaketti vie sinut uudelle kentälle trooppisella niemimaalla, jossa rakennat avaruuskeskuksen perustuksista lähtien. Laajennuksessa on kaksi kolmen tehtävän mittaista kampanjaa sekä kahden tehtävän eeppinen loppukampanja. Niissä pääset rakentamaan tutkimuskeskuksen, raketin laukaisualustan ja monia muita rakennuksia, joita tarvitaan tutkimussatelliitin ampumiseen ulkoavaruuteen. Nämä työt muiden tehtävien ohella lisäävät pelattavaa noin 40–50 tunnin edestä. Niitä voi myös pelata pitkässä moninpeli-istunnossa kavereiden kanssa. Suuret rakennustyömaat odottavat sinua!