Conarium
Conarium on hyytävä lovecraftilainen peli, joka kertoo otteessaan pitävää tarinaa neljästä tieteilijästä ja heidän pyrkimyksistään koetella luonnon absoluuttisina pitämiämme rajoja. Olet Frank Gilman ja heräät huoneessa täynnä outoja sykkiviä ääniä ja valoja, jotka lähtevät pöydällä olevasta kummallisesta laitteesta. Muistat, että sijaintipaikkasi on Upuaut-tukikohta Etelämantereella, mutta se on autio. Tunnet selvästi jonkin olevan pahasti vialla. Pian sinulle selviää, että kuolit käytettyäsi laitetta, mutta olet palannut hivenen muuttuneena ja puhuen oudoista tapahtumista. Olet menettänyt jotakin tärkeää tai saanut jotakin pahaenteistä... Tutki Etelämantereen tukikohtaa sekä unia ja näkyjä. Tarkastele johtolankoja ja selvitä salaisuuksia pyrkien välttämään kammottavia olentoja kaikin tavoin.