Complete Beaver Pack
Haluaisitko näyttää majavalta? Miksi ei? Nappaa kaikki majavaesineet: Friendly Beaver -kypärä, puinen Alaska-Lumilauta; Timber-majavan asu – mukana erityinen tuuletus ja animaatio. Tämä paketti toimii sekä Alaskan että Alppien kartoilla. Tämä paketti ei sisälly Steep Season Passiin.