Commando Chicken -paketti
Hanki Commando Chicken -puku (sisältää 4 tyyliä) ja kosmeettinen Commando Chicken Head -varuste (sisältää 4 tyyliä) ja kotkota tiesi voittoon. Yhteensopiva useimpien hahmojen kanssa.