Commander-in-Chief Pack
Olet vapaan maailman johtaja – joten käyttäydy sen mukaisesti! Puolusta Yhdysvaltoja äärimmäisellä patrioottisella kalustolla. Posauta taivaan halki Screaming Eagle -suihkuhävittäjällä, ota mittaa vapauden vihaajista 'Merica-tykillä ja pukeudu sitä varten Amerikkalaisen unelman ilmentymäksi – Setä Samuliksi!