Combat Racing Bundle
Nauti huippuluokan vauhdista ja tuhoista Caged Element Combat Racing -paketin avulla – se sisältää fanien suosikin GRIP: Combat Racingin, joka toi genren hurjan vauhdin ja painovoimaa uhmaavat kilpailut nykypäivän yleisölle – sekä Warhammer 40,000 SPEED FREEKS -pelin. Caged Elementin uusin peli vie heidän tunnusomaisen, luita ravistelevan pelattavuutensa väkivaltaiseen ja armottomaan 41. vuosituhanteen, jossa esiintyy sekopäinen, nopeudesta pakkomielteinen orkkikultti, joka kokoontuu osallistumaan meluisiin ja hurjiin kilpailuihin avoimen sodan harvinaisten taukojen aikana. Tietoja Warhammer 40,000: Speed Freeksistä: Syöksy korkea-orktaaniseen kaaokseen, jossa nopeusjoukot törmäävät toisiinsa, ja osallistu adrenaliinintäyteisiin taistelukilpailuihin julmassa Warhammer 40,000 -universumissa. Aja rähjäisiä ajoneuvoja, jotka on lastattu mahtipontisilla aseilla ja voimakkailla kyvyillä, kaulan katkeavaan, täysillä kaasulla ajettavaan Speedwaaagh!-kilpailuun kuolemaan asti. Kokoa dakkaa syöksevä vaunujoukko ja johda tiimisi voittoon useilla kartoilla tässä räjähtävän ainutlaatuisessa tulkinnassa taistelukilpailulajista. Tuhoa vihollisesi ovelilla strategioilla ja raakavoimalla, kun tiimisi kiitää kohti lopullista kunniaa. Etsitkö lisää vauhtia ja tulitusta elämääsi? Älkää etsikö enää, YA GITS! Tietoja GRIP:stä: GRIP on korkeaoktaaninen, hardcore-taistelukilpailupeli, joka tarjoaa hurjaa vauhtia ja on aseistettu hampaisiin asti raskailla aseilla. Se on saanut inspiraationsa peleistä kuten Rollcage, Wipeout, Motorstorm ja Star Wars Podracer, eikä se muistuta mitään, mitä olet aiemmin pelannut. Hyödynnä painovoimaa uhmaavien pyörillä tai ilmassa liikkuvien ajoneuvojen voimaa ja murskaa tiesi vastustajien läpi hurjalla arsenaalilla outoja aseita. GRIP tarjoaa yhden nopeimmista ja ainutlaatuisimmista kilpa-kokemuksista koskaan, kun kiipeät seinille, kattoihin ja mihin tahansa muuhun, jonne ajokkisi mahtuu. Hallitse mutkikkaita ratoja, temppuja ja suorita naurettavia stuntteja taistellessasi tiesi läpi vieraiden planeettojen tullaksesi lopulliseksi ajoneuvohyökkääjäksi.