Comanche
TIETOA PELISTÄ Kehittyvä yksinpelikampanja Taistele kehittyvässä yksinpelikampanjassa ja vaikuta globaaliin konfliktiin. Iran-US RQ170 -välikohtauksessa lennokki hakkeroitiin ja kaapattiin kyberhyökkäyksessä, jonka jälkeen Yhdysvaltain armeija käynnisti vaivihkaa uudelleen RAH-66-helikopteriohjelman kehityksen erikoisoperaatioita varten. Tavoitteena oli kehittää huippuketterä ja edistynyt häivesotakone, joka voi lähettää riskialueille lyhyen kantaman lennokkeja. Ohjelma oli suurmenestys, ja Comanche-erikoisyksiköt tuntuivat suoriutuvan tehtävistään täydellisesti. Koptereiden piirustukset kuitenkin julkaistiin ilmiantosivustolla, mikä johti siihen, että jokainen ryhmä ja valta, jolla oli siihen varaa, rakensi Comanchen ja muokkasi sitä omiin tarkoitusperiinsä. Tästä alkoi kopterisodankäynnin uusi aikakausi. Taitopohjaiset Conflicts-tehtävät Opi suoriutumaan taidokkaasti Conflicts-nimisen yksinpelitilan haastavista tehtävistä. Suorita tavoitteita, ansaitse mitaleita erikoistehtävistä ja opi lisää IJTF:ään kuuluvasta Tellus Task Forcesta. Jokainen mitali tuo omat haasteensa, joten valmistaudu laittamaan taitosi peliin! Joukkuepohjainen moninpeli Kilpaile muita Comanche-pelaajia vastaan ympäri maailman kiivaissa joukkuepohjaisissa moninpelitiloissa. Infiltration Valitse rooliksi hyökkääjä tai puolustaja tässä kiivaassa tavoite- ja joukkuepohjaisessa taktisessa kilpamoninpelitilassa. Kilpaile 4 vs 4 -taisteluissa ja valitse eri Comanche- ja lennokkimalleista, joilla on upeita erityisominaisuuksia. Blackbox Tämä nopeatempoinen moninpelitila on pohjimmiltaan joukkuepohjainen kuolonottelu tappovahvistuksella. Koordinoi joukkueesi kanssa ja etsikää nopein tapa saavuttaa eniten tappoja. Luvassa on hurjia ilmataisteluja.