Coloring Book: Farm Life
Ilmaise luovuutesi värittämällä 29 piirrosta: ● Höyhenpeitteisiä olentoja, suuria ja pieniä: hanhia, ankkoja ja kanoja ● Ihmisen vanhimmat ystävät maatilalla: kissat ja koirat ● Leikkisät hevoset, täplikkäät lehmät, pörröiset lampaat ja laamat ● Villit naapurit: padonrakentaja-majava ja kesyt, iloiset peurat …ja paljon muuta! Väritä 29 uutta piirrosta!