Coloring Book: Basic Chapter
36 uutta piirrosta jaettuna 6 ainutlaatuiseen teemaan: ● Kauniit kissat leikkimässä olohuoneessa ● Meren ihmeet (delfiinit, kilpikonna...) ● Söpöt eläimet maatilalla (porsaat, tiput...) ● Tytöt leikkihuoneessa koiransa kanssa ● Mahtavat dinosaurukset esihistoriallisessa maailmassa ● Upeat kuorma-autot ja rakentajat työmaalla Väritä 36 uutta piirrosta!