College Daze
Vietä opiskelijaelämää pakkauksen mukana tulevilla veljes- ja sisarkunta-asuilla. Voit myös olla bileiden kuningas kahden klassisen college-perinteen avulla: paketti sisältää olutkypärän ja rintsikkahatun. Mukana on myös Shanen baarijakkara-ajokki.