Colin McRae: FLAT OUT Pack
Elä rallilegendan ikonisimmat hetket Colin McRae: FLAT OUT -paketin mukana: 40 haastavaa skenaariota Colin McRaen kolmen vuosikymmenen uran ajalta. 12 uutta henkeä salpaavaa rallireittiä Skotlannissa läpi Perthin ja Kinrossin. Colinin SUBARU Impreza S4 Rally ja SUBARU Legacy RS.