CodeBreakers
Huippusalainen hallituksen viestiliikennekeskus, joka kaappaa ja purkaa vihollisen lähetyksiä, ei vastaa yhteydenottoihin. Epätoivoisessa yrityksessä kääntää salaisen sodan kulku erikoisagentti Carterin ja hänen joukkonsa on tutkittava tapaus, eliminoitava uhat ja otettava yhteyttä henkilöstöön, jotta laitos saadaan takaisin toimintaan ja salaperäinen koodi ratkaistua.