CODE VEIN: Lord of Thunder
Uudet voimakkaat viholliset odottavat CODE VEIN -pelin kolmannessa lisäsisällössä, Lord of Thunderissa. Se tuo peliin uusia Blood Veil -aseita ja Blood Code -luokkia sekä Depthsin uusilta alueilta saatavia vaihtoehtoisia asuja kumppaneillesi. Tämän lisäosan saa myös osana CODE VEIN Deluxe Editionia, joka sisältää pelin täysversion ja kausipassin lisäsisällöt.