CODE VEIN Hellfire Knight
Uudet voimakkaat viholliset odottavat CODE VEIN -pelin ensimmäisessä lisäsisällössä nimeltään Hellfire Knight. Se tuo peliin uusia Blood Veil -aseita ja Blood Code -luokkia sekä Depthsin uusilta alueilta saatavia vaihtoehtoisia asuja kumppaneillesi. Tämän lisäosan saa myös osana CODE VEIN Deluxe Editionia, joka sisältää pelin täysversion ja kausipassin lisäsisällöt.