Clustertruck
ClusterTruck on uudenlainen käyttöympäristö moottoritien kiihdytyskaistalle! Ketteryys ja akrobatia toimivat "the floor is lava"-pelin (lattia on laavaa) ennalta-arvaamattomilla kiihdytyskaistoilla! Pelistä tulee vain rankempaa, kun mukaan tulee lisää vaaroja:heiluvia vasaroita, lasereita ja ja liekinheittäjiä! Poista lukitus uusilta kyvyiltä, esim. Grappling Hook, Truck Cannon ja Time-Control!