Cloudpunk - XBS/X
Vilkkaassa Nivalisin cyberpunk-kaupungissa, ensimmäisenä yönäsi Cloudpunk-kuljetusliikkeen kuriirina, tapaat ja keskustelet sekalaisten ihmisten, tekoälyjen ja androidien kanssa, joilta jokaiselta löytyy oma tarina kerrottavanaan. Nimesi on Rania. Tämä on ensimmäinen yösi töissä Cloudpunkilla, puolilaillisessa kuljetusyhtiössä, joka toimii Nivalisin vilkkaassa kaupungissa. Menet kaikkialle, alhaalta Ytimestä aina ylös harmaat pilvet lävistäviin torneihin, jotka hipovat troposfäärin ääriä. Mikään kuljetustehtävä ei ole liian vaarallinen, eikä kukaan ole nopeampi, kuin Cloudpunk-kuriiri. Tässä tarinapohjaisessa cyberpunk-pelissä tapaat sekalaisen joukon hahmoja, joihin kuuluu androideja, tekoälyjä ja häikäilemättömiä ihmisiä kaikilta yhteiskunnan tasoilta. Jokaisella on oma tarinansa, ja yhden Nivalisin yön aikana kaikki muuttuu.