Classic Character Pack
Palaa ajassa taaksepäin alkuperäiseen Super Monkey Ball -peliin perustuvilla hahmo-olemuksilla. Paketti sisältää olemukset hahmoille AiAi, MeeMee, Baby, GonGon, YanYan ja Doctor.