City Transport Simulator: StadtRegioTram
Vuonna 2016 käyttöönotettu SRT on ollut käytössä Gmundenin raitiovaunuliikenteessä vuodesta 2018. Tämä täysin sähkökäyttöinen raitiovaunu saavuttaa 70 km/h:n enimmäisnopeuden, ja sen matkustajakapasiteetti on 160 henkeä - tämä on todellinen fanien suosikki!