Cities: Skylines - World Tour Bundle
Hanki innoitusta maailman eri alueilta Cities: Skylines -pelin World Tour -paketista. Paketti sisältää kaksi Content Creator Pack -pakettia ja kaksi radioasemaa. Tiedot: Heart of Korea Laajenna kaupunkiasi Heart of Korea -paketilla. Tämän tuoreen Etelä-Koreasta innoitusta saaneen Content Creator Pack -paketin on tehnyt sisällönluoja Elvis. Tutki uusia kaupunkimaisemia ja saa innoitusta 60 uudesta resurssista, kuten palvelurakennuksista, alueen kehittyessä laajenevista rakennuksista ja 8 uudesta omaleimaisesta rakennuksesta. Heart of Korea sisältää 60 resurssia: 29 kasvavaa matalan tiheyden asuinrakennusta 17 kasvavaa suuren tiheyden kaupallista rakennusta 6 palvelurakennusta 8 ainutkertaista rakennusta. K-Pop Station Hae tunnelmaa K-pop-melodioilla! Suoraan Etelä-Koreasta saapunut K-Pop Station sähköistää kaupunginhallintataitosi. K-Pop Station tarjoaa 16 kappaletta ja yli 45 minuuttia musiikkia! Skyscrapers Ainoa reitti on ylöspäin! Kosketa taivasta Feinboldin tekemällä ”Skyscrapers” Content Creator Pack -paketilla. Nauti 24 ainutkertaisesta pilvenpiirtäjästä ja tornitalosta ja niiden 20 versiosta, jotka ovat saaneet innoitusta ikonisista rakennuksista eri puolilta maailmaa. Skyscrapers Content Creator Pack -paketin tärkeimmät ominaisuudet: Pohjois-Amerikka: Neljä yli 200-metristä rakennusta, joiden innoitus on tullut 1900-luvun loppupuolen ikonisista rakennuksista. Eurooppa: Kymmenen pilvenpiirtäjää eri puolilta mannerta, kuten Saksasta, Ranskasta, Italiasta, Yhdistyneestä kuningaskunnasta, Espanjasta ja Puolasta. Aasia: Neljä Japanin, Singaporen ja Taiwanin nykyaikaisiin rakennelmiin perustuvaa rakennusta. Australia: Kaksi yli 250-metristä pilvenpiirtäjää, joiden innoitus on saatu Sydneyn maamerkeistä. Afrikka: Kaksi yli 200 metrin korkuista rakennusta, jotka perustuvat eteläafrikkalaisiin rakennuksiin 1900-luvun lopulta. Etelä-Amerikka: Kaksi pilvenpiirtäjää, joiden innoitus on saatu Brasilian ja Argentiinan kaupunkien tornitaloista. 80’s Downtown Beat -radioasema Sulaako asfaltti jalkojen alla? Juutuitko liikenneruuhkaan? Entä joudutko tunkemaan ahtaaseen junaan? Hengitä nykyaikaisen kaupungin tunnelmaa! Nosta kuulokkeet korville ja sido rullaluistimien nauhat 80’s Downtown Beat -radiokanavan säestyksellä.