Cities: Skylines - Sunset Harbor (Win 10)
Hoi siellä! Cities: Skylines – Sunset Harbor -laajennus tuo peliin kalastusteollisuuden, uusia joukkokuljetusvaihtoehtoja ja tärkeitä julkisia palveluja. Lisää kaupunkiin viihdettä Aviation Club -ilmailukerholla ja lennä matkustajahelikoptereissa ja yksityiskoneissa. Luo kaupunkeja viidelle uudelle kartalle ja kehitä maataloutta rakentamalla infrastruktuuria kalastukselle. Tärkeimmät ominaisuudet: Vedenalaiset ystävät – Tutustu uuteen kalastusteollisuuteen, jossa hallitaan merellä toimivia kalastusaluksia ja kalafarmeja. Se lisää kaupunkiin uuden liiketoimintaelementin. Vettä ihan joka paikassa – Ota käyttöön Water Treatment Plant -vedenpuhdistuslaitoksia, jotka käsittelevät jäteveden muihin käyttötarkoituksiin. Etsi reitti – Tutustu uusiin linja-autojärjestelmiin, kuten kaupunkien välillä toimivaan Intercity Bus Service -palveluun. Lennä tyylillä – Aviation Club -rakennus rohkaisee yksityiskoneiden omistajia osallistumaan vapaa-ajan lentämiseen. Viisi uutta karttaa – Etsi paikka, johon voi rakentaa täydellisen kaupungin! Sunset Harbor -laajennuksessa on monenlaisia karttoja, kuten boreaalisia, trooppisia ja lauhkeita alueita.