Cities: Skylines - Race Day
Valmistaudu nostamaan kierroksia kaupungissasi! Muunna kaupunkisi kadut korkeaoktaanisten kiiturien katuradoiksi, järjestä jännittäviä juoksu- ja pyöräilytapahtumia tai ilahduta yleisöä massiivisilla paraateilla. Onpa tavoitteenasi sitten houkutella turisteja tai viihdyttää asukkaitasi, tämä laajennus antaa tilaisuuden luoda leuat auki loksauttavia spektaakkeleja lisäämällä peliin dynaamisia kaupunkisuunnitteluelementtejä, joilla saat nostettua kaupunkisi viihde-elämän tasoa. Ominaisuuksia Järjestä monenlaisia kisoja ja paraateja Voit laatia moottoriurheilu-, juoksu- ja pyöräilytapahtumien sekä paraatien reittejä määrittämällä katuja tapahtumakaduiksi. Tapahtumakadut toimivat normaaleina kaupungin kulkuväylinä arkena, mutta muuntuvat tapahtumien aikana turvallisiksi ja juhlaviksi kisa-alueiksi, kun liikennöinti niillä suljetaan tilapäisesti. Rakenna mukautettu kilpailuareena Mukauta kaupunkisi yksilölliseksi kisatapahtumakohteeksi. Moottoriurheiluradan ja haluamasi katuverkoston rakentamalla saat luotua tapahtumaympäristön moottoriurheilutapahtumille. Voit luoda erillisen kilparadan tai yhdistää kaupunkisi kadut tapahtumakaduiksi, joista muodostuvalla radalla kilpurit pääsevät kiertämään vaikka koko kaupunkisi ympäri. Uudet tapahtumarakennukset ja katsomot Tapahtumien sydämeksi voit rakentaa uusia tapahtumarakennuksia, kuten kisatoimiston, varikkopilttuut tai lähtö- ja maalialueet. Reitin varrelle voit rakentaa katsomoita ja koristeita, jotka keräävät yleisön jalkakäytäville kannustamaan ja nostamaan tunnelmaa. Mukauta tapahtumia Uudet tapahtumatyökalut antavat tilaisuuden suunnitella tapahtumat mielesi mukaisiksi: voit valita tapahtuman tyypin ja tason, asettaa sen lippujen hinnat ja hallinnoida kaikkia kaupunkisi tapahtumia – menneitä, nykyisiä ja tulevia. Tämän laajennuksen voi ostaa osana Race Day Bundle ‑kokoelmapakettia, joka sisältää Race Day-, Renewed Histor,-, Iconic Brutalism- ja 8 Gear Radio ‑paketit.