Cities: Skylines - Race Day Bundle
Kohota kaupunkisi statusta Race Day Bundle ‑kokoelmapaketilla, joka sisältää yhden laajennuksen, kaksi Content Creator Packia ja yhden radioaseman! Race Day Bundlen sisältö: Race Day ‑laajennus Valmistaudu nostamaan kierroksia kaupungissasi! Muunna kaupunkisi kadut korkeaoktaanisten kiiturien katuradoiksi, järjestä jännittäviä juoksu- ja pyöräilytapahtumia tai ilahduta yleisöä massiivisilla paraateilla. Onpa tavoitteenasi sitten houkutella turisteja tai viihdyttää asukkaitasi, tämä laajennus antaa tilaisuuden luoda leuat auki loksauttavia spektaakkeleja ja lisää peliin dynaamisia kaupunkisuunnitteluelementtejä, joilla saat nostettua kaupunkisi viihde-elämän tasoa. Brumin suunnittelema Renewed History Muunna kaupunkisi siluetti historian ja edistyksen tasapainottavalla paketilla. Yhteisömodaaja Brumin luomat teräs-, lasi- ja betonipintaiset rakennukset yhdistävät perinteet ja toiminnallisuuden ja antavat tilaisuuden luoda alueita, joissa moderni kehitys ja historiallinen suojelu elävät rinta rinnan. Cristoliston suunnittelema Iconic Brutalism Tee käsittelemättömistä betonipinnoista ja anteeksipyytelemättömästä arkkitehtuurista kaupunkisi brändi Iconic Brutalism ‑paketilla. Tämä yhteisömodaaja Cristoliston luoma Content Creator Pack juhlistaa brutalismin rohkeaa geometrisiin muotoihin perustuvaa arkkitehtuuria. Lisää kaupunkiisi ajatonta voimaa huokuvaa korutonta ja modernia ilmettä. 8 Gear Radio Löydä nykyajan syke modernin house-musiikin pehmeistä sävelistä ja piristävistä lämpimistä melodioista. Pakkauksen 16 kappaletta kuljettavat mukanaan rennosta fiilistelystä reippaan euforisiin korkeuksiin ja ovat täydellistä taustamusiikkia ajomatkoille auringonnousuun ja kaupungin valoihin.