Cities: Skylines - Plazas & Promenades Bundle
Ota seuraava askel kaupunkisi kaunistamiseen Plazas and Promenades -paketilla, joka sisältää yhden laajennuksen, kaksi Content Creator Pack -pakettia ja kaksi radioasemaa! Plazas & Promenades -laajennuksen sisältö: Plazas & Promenades -laajennus Hyvästele melu ja saasteet ja nauti jalankulkukaduista, autottomista alueista ja nykyaikaisista aukioista. Nyt on aika kehittää kaupunkeja entisestään tällä ympäristöystävällisellä laajennuksella! Mid-Century Modern, tekijä modaaja REVO Palaa 60-luvun modernistiseen liikkeeseen tässä REV0:n tekemässä paketissa. Mid-Century Modern tarjoaa 147 kasvatettavaa asuinrakennusta ja alueen tyylin, hotelleja, ravintoloita, koristeita: aitoja, huonekaluja ja pihakoristeita. Seaside Resorts, tekijä modaaja Gèze Luo oma antiikkinen rantalomakohde tällä 1800-luvulta innoituksensa saaneella paketilla, jonka teki Gèze. Seaside Resorts lisää kaupunkiin tyyliä: koe vanhojen lomakaupunkien nostalginen ilmapiiri. Paradise Radio Ympäröi itsesi syntikkasaundeilla matkallasi kohti loputonta seikkailua. Tämä radioasema säestää rakentamista 80-luvun innoittamilla syntikkakappaleilla, jotka saavat mielikuvituksen virtaamaan vapaasti. Shoreline Radio Hidasta luontaiseen vauhtiin soittamalla Shoreline Radio -asemaa. Ota iisisti, muuta egosi puhtaaksi rakkaudeksi itseäsi kohtaan ja anna sydämesi sykkiä new-age-folk-indietunnelmissa.