Cities: Skylines - Parklife
Cities: Skylines – Parklife on Cities: Skylines -pelin leikkisä uusi laajennus, joka lisää kaupunkisi eloisuutta uusilla huvipuistoilla, luonnonsuojelualueilla, kaupunkipuistoilla ja eläintarhoilla. Lisäksi se herättää tyhjät maa-alueet henkiin niille räätälöidyillä puistoilla ja puutarhoilla. Kaikkea vuoristoradoista ja leirintäalueista kukkaistutuksiin, suihkulähteisiin ja flamingoihin sisältävä Parklife tuo peliin aivan uusia mahdollisuuksia. Sen puistotyökalu ja uudet taso-ominaisuudet lisäävät puistojen rahallista arvoa. Lisäksi mukana on viisi uutta karttaa ja iso kasa resursseja. Puistot ja virkistäytyminen: Luo uudella puistotyökalulla puistoalueita kaikille tyhjille tonteille ja käytä uusia kaupunkipalveluja. Esimerkkinä puistohuolto, joka lisää asukkaiden onnellisuutta ja tehokkuutta ja auttaa puistojen tason korottamisessa. Tiili kerrallaan: Rakenna kaupunkiisi uusia rakennuksia ja resursseja oman mielesi mukaan. Valittavana on muun muassa uusi kiertoajelubussilinja, uusia palvelulaitoksia ja uusia ainutlaatuisia kohteita, kuten huvipuistoja, luonnonsuojelualueita, kaupunkipuistoja, eläintarhoja sekä vaikuttava uusi monumentti Lord Chirpwickin linna. Kaikille vapaat maantiet: Cities: Skylines - pelissä voi ensimmäistä kertaa rakentaa rakennuksia puistoalueiden polkujen varrelle (eikä vain teiden viereen). Esineitä voi sijoittaa minne tahansa puistoalueen sisälle. Rakennusten välit: Muunna rakennusten väliin jäävät tyhjät tilat eloisiksi puistoiksi ja puutarhoiksi. Puistoon kävelylle: Mukauta uusien kiertokävelyjen ja -ajelujen hinnat ja reitit monien muiden turistiaktiviteettien lisäksi. Käytäntöjä, kiitos: Ota käyttöön kolme uutta kaupunkikäytäntöä ja kahdeksan puistokäytäntöä, joiden avulla käsittelet eläinetiikan ja ilotulitteiden kaltaisia vapaa-ajan vaaroja.