Cities: Skylines - Mayor's Edition
Nyt VOIT saada kaiken! Cities: Skylines Mayor’s Edition sisältää kaiken mitä konsolipelaaja tarvitsee kohottaakseen kaupunginrakennuskykynsä kokonaan uusiin korkeuksiin. Peruspelin lisäksi tämä paketti sisältää pelin suosituimpia lisäsisältöjä, mukaan lukien sekä koko Season Pass 1:n sisällön että Season Pass 2:lla. Season Pass 1:n sisältö: Snowfall (täysi laajennusosa) Natural Disasters (täysi laajennusosa) Mass Transit (täysi laajennusosa) High Tech Buildings (sisällönluojan paketti) Art Deco (sisällönluojan paketti) Relaxation Station (radiokanavapaketti) Rock City Radio (radiokanavapaketti) Uusi Cities: Skylines Season Pass lähtee liikkeelle Green Cities -laajennusosan ja European Suburbia -sisältöpaketin siivittämänä tammikuussa 2019. Se tuo myös loput ladattavat sisällöt saataville sitä mukaa kuin niitä julkaistaan. Season Pass 2:n sisältö: Green Cities (täysi laajennusosa) European Suburbia (sisällönluojan paketti) Parklife (täysi laajennusosa) Country Road Radio (radiokanavapaketti) All That Jazz (radiokanavapaketti) Industries (täysi laajennusosa) Synthetic Dawn Radio (radiokanavapaketti)