Cities: Skylines - K-pop Station
Hae tunnelmaa K-pop-melodioilla! Suoraan Etelä-Koreasta saapunut K-Pop Station sähköistää kaupunginhallintataitosi. K-Pop Station tarjoaa 16 kappaletta ja yli 45 minuuttia musiikkia!