Cities: Skylines II - Bridges & Ports Bundle
Bridges & Ports Bundle Löydä uusia mahdollisuuksia kaupungin ja meren kohtaamispaikasta, ja anna uuden radiokanavan sävelmien temmata mukaansa. Tämä paketti sisältää uuden Bridges & Ports ‑laajennuksen ja Cold Wave Channel ‑radioaseman, joten pääset rakentamaan uusia siltoja, mukauttamaan satamaasi ja tutustumaan meriteollisuuden tarjontaan tunnelmallisten sävelmien säestämänä. Cities: Skylines II – Bridges & Ports Bundlen sisältö: Bridges & Ports ‑laajennus Kytke kaupunki ja merenkulku toisiinsa uusilla lasku- ja nostosilloilla, ja tee lautoista luontevia asuinalueiden yhdistäjiä ja työmatkalaisten kulkuvälineitä. Tuo kaupungin rannikolle vilinää ja vilskettä uusilla puistoilla ja vapaa-ajan viettoon pyhitetyillä ranta- ja satamalaitureilla. Tämän kaiken keskiöön voit sijoittaa yhden neljästä uudesta majakasta. Mukauta satamaasi, räätälöi se kaupunkisi sijaintiin ja maastoon sopivaksi ja laajenna sitä tavoitteidesi mukaan. Mukana on uusia varastoja, malmilaitureita, matkustajaterminaaleja, tullirakennus, pelastuslaitos ja jopa henkilökunnan ruokala. Laajenna meriteollisuutta rakentamalla sisämaan kalakasvattamoja tai laajentamalla toimintaa avovesikalastukseen kalastuslaitureilla, kalastusalueilla ja avoveden kalanviljelylaitoksilla. Tarjolla on myös lisätuloa tuovat avomeren offshore-öljynporauslautat. Laajennus lisää peliin yli sadan uuden resurssin lisäksi uusia saavutuksia ja ennen näkemättömiä karttoja, kuten kartat niemimaalle, lahden poukamaan ja isojen järvien ympäristöön rakentamista varten. Luo itsesi näköinen rantamaisema – kohennettuna. Cold Wave Channel Sukella kaupunkirakentamisen syövereihin Cold Wave Channel ‑radioaseman tunnelmallisten sävelten tuudittamana. Tämän aseman erottuvan minimalistinen äänimaailma on ainutlaatuinen yhdistelmä jäisiä biittejä ja arvoituksellista fiilistelyä. Tyylikäs äänimaisema on mainiota taustamusiikkia, joka stimuloi luovuutta ja parantaa keskittymistä. Anna siis ääniaaltojen ohjata luovuuttasi ja rakenna metropoli, johon muut eivät pysty.